饭饭

喜欢画画喜欢唱歌喜欢跳舞喜欢有趣
Daydreamer (Original Mix) - KarlK、guitk

莫西顾:

预祝假期愉快。

这首《Daydreamer》是法国的电音制作人KarlK的作品,不同于一般Electro House的激越,也没有Tropical House那么清亮,充满质感的低沉男声和恰到好处的鼓点节拍如此和谐,让人感觉像是漫步在夕阳照耀下的西海岸,而轻巧又活波的旋律又会带你进入一个悠闲愉悦的奇幻空间吧。


歌词:


I’d like to be what I am
我想做我自己
Not an astronaut like nobody
而不是一个与众不同的宇航员
but hey why not
但是为什么不呢
My life is mine and it’s a fact
我的人生自己做主,事实如此

I’d like to be what I am
我想做我自己

Not an astronaut like nobody
而不是一个与众不同的宇航员
but why not My life is mine and it’s a fact
但是为什么不呢,我的人生自己做主,事实如此

Wake up in the mornin’
我在清晨醒来
And I picture myself flyin’ in the sky
想象自己在空中飞翔
Cos’ I’m a bird, it’s not a lie
因为我就是一只鸟,真的

Now that I am divin’
而现在我在慢慢下潜
Through the oceans of my dreams
穿过我梦中的海洋
I want them so bad to become reality
我真TM希望它能够成真
I’m a daydreamer
然而我只是一个白日做梦的人

I’d like to be what I am
我想做我自己
Not an astronaut like nobody
而不是一个与众不同的宇航员
but hey why not
但是为什么不呢
My life is mine and it’s a fact
我的人生自己做主,事实如此

I’d like to be what I am
我想做我自己
Not an astronaut like nobody
而不是一个与众不同的宇航员
but why not My life is mine and it’s a fact
但是为什么不呢,我的人生自己做主,事实如此

Wake up in the mornin’
我在清晨醒来
And I picture myself flyin’ in the sky
想象自己在空中飞翔
Cos’ I’m a bird, it’s not a lie
因为我就是一只鸟,真的

Now that I am divin’
而现在我在慢慢下潜
Through the oceans of my dreams
穿过我梦中的海洋
I want them so bad to become reality
我真TM希望它能够成真
I’m a daydreamer
然而我只是一个白日做梦的人

I’m a daydreamer
我只是一个白日做梦的人
I’m a daydreamer
我只是一个白日做梦的人
I’m a daydreamer
我只是一个白日做梦的人

I’d like to be what I am
我想做我自己
Not an astronaut like nobody
而不是一个与众不同的宇航员
but hey why not
但是为什么不呢
My life is mine and it’s a fact
我的人生自己做主,事实如此

I’d like to be what I am
我想做我自己
Not an astronaut like nobody
而不是一个与众不同的宇航员
but why not My life is mine and it’s a fact
但是为什么不呢,我的人生自己做主,事实如此

Wake up in the mornin’
我在清晨醒来
And I picture myself flyin’ in the sky
想象自己在空中飞翔
Cos’ I’m a bird, it’s not a lie
因为我就是一只鸟,真的

Now that I am divin’
而现在我在慢慢下潜
Through the oceans of my dreams
穿过我梦中的海洋
I want them so bad to become reality
我真TM希望它能够成真
I’m a daydreamer
然而我只是一个白日做梦的人

I’m a daydreamer
我只是一个白日做梦的人
I’m a daydreamer
我只是一个白日做梦的人
I’m a daydreamer
我只是一个白日做梦的人
I’m a daydreamer
我只是一个白日做梦的人



评论

热度(67)