饭饭

喜欢画画喜欢唱歌喜欢跳舞喜欢有趣
Summer Vibe (Pegato Remix) - Pegato、Walk off the Earth

sweetest:

「让音乐溢满月光下的星空」

好欢快,沿着海岸,脚踩着沙滩,点起夜晚的篝火,迎接一段美好的时光。


歌词:

Eh-oh, eh-oh, eh-oh bop bop away-o
诶~哦~~~诶~哦~~吧吧哦~~
Summer vibe, summer vibe
夏天的氛围
Eh-oh, eh-oh, eh-oh bop bop away-o
诶~哦~~~诶~哦~~吧吧哦~~
Summer vibe,
夏天的氛围
I'm looking for a summer vibe
我在寻找夏天的氛围
I'm looking for a summer vibe
我在寻找夏天的氛围

Got me turning on the radio
打开电台
I gotta kick these blues
我要赶走这些忧郁
Working all day
工作了一整天
Trying to make pay
为了实现
Wishing these clouds away
赶走不开心的心愿
I want to feel the sunshine
我要感受阳光的温暖
Hit the sand
手敲着细沙
Take a walk in the waves
脚踩着浪花
With nothing else to do
什么事都不用做
But sipping on suds
但我们饮酒言欢
Working on a buzz
在嗡嗡声中工作
Keeping my drink in the shade
在树荫下畅饮聊天
Taking my time
我愿意
With you by my side
我的生活与你一起
A Cadillac ride
愉快的骑行
Jammin' with the boys
和男孩一起舞蹈
Bonfire at night
夜晚的篝火
Summer vibe
夏天的氛围
Looking for a summer vibe
寻找夏天的氛围
I paid my dues
我出了我的钱
Got nothing to prove
没有什么可以证明
Laying on the dock
我们躺在码头
Just talking to you
只是一起聊天
Summer vibe
夏天的氛围
Looking for a summer vibe
一起寻找夏天的氛围
And the sun goes down
太阳已经下山了
I'm Jonesing for a good time
我准备迎接一段美好的时光
But it'll rise again tomorrow
但是明天太阳又会升起
Oh…
哦....
Eh-oh, eh-oh, eh-oh bop bop away-o
诶~哦~~~诶~哦~~吧吧哦~~
(summer vibe, summer vibe)
夏天的氛围
...

I'm Jonesing for a good time
我准备迎接一段美好的时光
Hitting beaches all down the coast
沿着海岸 脚踩着沙滩
I'll find a place to post
在野外之地准备晚宴
Gonna somehow
莫名其妙的
Find a luau
发现了Luau
Dance this old night away
在古老的夜晚一起跳舞
I'm drinking something blue from a coconut
椰汁的甜蜜一起品尝
Music all up in the place
让音乐溢满
Under the moonlight
月光下的星空
Taking my time
我愿意
With you by my side
我的生活与你一起
A Cadillac ride
愉快的骑行
Jammin' with the boys
和男孩一起舞蹈
Bonfire at night
夜晚的篝火
Summer vibe
夏天的氛围
Looking for a summer vibe
寻找夏天的氛围
I paid my dues
我出了我的钱
Got nothing to prove
没有什么可以证明
Laying on the dock
我们躺在码头
Just talking to you
只是一起聊天
Summer vibe
夏天的氛围
Looking for a summer vibe
一起寻找夏天的氛围
And the sun goes down
太阳已经下山了
But it'll rise again tomorrow
但是明天又会升起
Oh…
哦....
Eh-oh, eh-oh, eh-oh bop bop away-o
诶~哦~~~诶~哦~~吧吧哦~~
(summer vibe, summer vibe)
夏天的氛围
...
...


评论

热度(151)