饭饭

喜欢画画喜欢唱歌喜欢跳舞喜欢有趣
No More Heroes - Westlife

Rsucces:

Westlife — No More Heroes


When the waves are crashing down

当平静的海面掀起风浪

Pulling you to sorrow

把你冲向伤心的海洋

I will sail you back to shore

我会载你回航,回到安全的彼岸

When there are no more heroes

当这世上不再有英雄


Over under, near or far

无论距离远近

I'll be right beside you

我都会在你身边

Standing here with open arms

站在这里向你张开双臂迎接你

When there are no more heroes

当这世上不再有英雄


And through it all

自始至终

And through it all

自始至终

When you're tired and you stumble

 当你感到疲倦,蹒跚而行时

I will carry you

我会背你走

When starlight falls, 

当星光坠落时

My love will guide you home

我的爱会指引你回家的路

You'll never be alone

你永远不会感到孤单

When there are no more heroes

当这世上不再有英雄


It was you who showed me how

是你指引我

Brought me back to glory

如何寻回逝去的荣耀

Through hopelessness and darkest days

在那些暗淡没有希望的日子里

It was breath you gave me

是你使我有活下去的勇气

And through it all

自始至终

And through it all

自始至终

When you're tired and you stumble

 当你感到疲倦,蹒跚而行时

I will carry you

我会背你走

When starlight falls,

 当星光坠落时

My love will guide you home

我的爱会指引你回家的路

You'll never be alone

你永远不会感到孤单

When there are no more heroes

当这世上不再有英雄


And through it all

自始至终

And through it all

自始至终

When you're tired and you stumble

当你感到疲倦,蹒跚而行时

I will carry you

我会背你走

When starlight falls, 

当星光坠落时

My love will guide you home

我的爱会指引你回家的路

You'll never be alone

你永远不会感到孤单

When there are no more heroes

当这世上不再有英雄


When there are no more heroes.


评论

热度(4)