饭饭

喜欢画画喜欢唱歌喜欢跳舞喜欢有趣
Problem (Acoustic) - Tyler Ward

顾光:

本以为只是同名,看了歌词才发现竟然是翻唱,真的是翻唱堪比新歌系列……

相比较原版,男版的更加小清新,吉他声的融合也显得相当俏皮~~

 

 

Baby, even though I hate ya
亲爱的 就算再恨你怨你
I wanna love ya
我还是想爱你
I want you
我很需要你
And even though I can't forgive ya
就算再难对你释怀
I really want to
却仍然渴望与你一起
I want you
要得到你

Tell me, tell me baby
亲爱的 快告诉我
Why did you leave me
你怎如此阴魂不散
Cause even though I shouldn't want it
就算我不愿看到你对我放手
I gotta have it
我还爱着你
I want you
我很需要你
Head in the clouds
现在我逍遥自在
Got no weight on my shoulders
卸下你压在我肩上的重荷
I should be wiser
我本应更聪明一些
And realize that I've got
早就该知道
One less problem without ya
你已远离 烦恼皆空
I got one less problem without ya
吃你一堑 已长一智
I got one less problem without ya
你若不见 我便晴天
I got one less, one less problem
少见一次 便少一事
One less problem without ya
你已远离 烦恼皆空
I got one less problem without ya
吃你一堑 已长一智
I got one less problem without ya
你若不见 我便晴天
I got one less, one less problem
少见一次 便少一事
I know you're never gonna wake up
早知道你会对我沉迷不达
I gotta give up
我早该放弃
But it's you
可毕竟爱你
I Know I shouldn't never call back
这电话不应该再拨回来
Or let you come back
或想着你主动回来
But it's you
我毕竟爱你
Every time you touch me
你的每次抚摸
And say you love me
你的每句情话
I get a little bit breathless
都让我无法呼吸
I shouldn't want it
我本该矜持
But it's you
可真的好爱你
Head in the clouds
现在我逍遥自在
Got no weight on my shoulders
卸下你压在我肩上的重荷
I should be wiser
我本应更聪明一些
And realize that I've got
早就该知道
One less problem without ya
你已远离 烦恼皆空
I got one less problem without ya
吃你一堑 已长一智
I got one less problem without ya
你若不见 我便晴天
I got one less, one less problem
少见一次 便少一事
One less problem without ya
你已远离 烦恼皆空
I got one less problem without ya
吃你一堑 已长一智
I got one less problem without ya
你若不见 我便晴天
I got one less, one less problem
少见一次 便少一事
What you got?

Smart money bettin' I'll be better off without you
若想赢回自我 我肯定是要离开你才行
In no time I'll be forgettin' all about you
人家只要一丢丢时间 就会把你忘得光光
You sayin' that you know
你一直说乃知女人心
But I really really doubt you
不过我真要打个问号
Understand my life is easy
求放过好伐 没跟你以后
When I ain't around you
我的生活缤纷了好多
Iggy Iggy

Too biggie to be here stressing'
岂会为你这渣渣烦恼
I'm thinkin' I love the thought of you
我想你的内在
More than I love your presence
比你的皮囊更要吸引我
And the best thing now
我想你现在最好
Is probably for you to exit
选择退出我的世界
I let you go
我放任你走
Let you back
挽留你归
I finally learned my lesson
最后得教训的还是我自己
No half-stepping
管你是真心还是闹着玩
Either you want it or you just playin'
我都不会再犹豫
I'm listening to you knowing
你的鬼话连篇
I can't believe what you're sayin'
我是永远都不会再信
There's a million you's baby boy
世上美男千千万
So don't be dumb
少你一个不遗憾
I got 99 problems
我有九十九个烦恼
But you won't be one
但你还算不上
Like What
怎样~
One less problem without ya
你已远离 烦恼皆空
I got one less problem without ya
吃你一堑 已长一智
I got one less problem without ya
你若不见 我便晴天
I got one less, one less problem
少见一次 便少一事
One less problem without ya
你已远离 烦恼皆空
I got one less problem without ya
吃你一堑 已长一智
I got one less problem without ya
你若不见 我便晴天
I got one less, one less problem
少见一次 便少一事

评论

热度(2)